(^___^)

(^___^)
Jumaat, 24 Ogos 2012

alhamdulilah :) saya hidup lagi !

Bismillah :) Alhamdulilah :)



dah lama tak 'update' blog. Kesibukan menjadikan diri ini sedikit terkongkong utk menulis sesuatu. Alhamdulilah, hari ini, Allah masih beri aku kesempatan untuk bernafas. Untuk memohon keampunan atas segala dosa, dan sentiasa berbakti dengan makhluk - makhlukNya.  Selagi bernafas di muka bumi Allah, selagi itu tanggungjawab sebagai seorang  hamba tidak akan terlupus begitu sahaja :) semoga Allah meredhoi amalan kita :)

Alhamdulilah, kekuatan Allah telah diberikan sedikit kepada hati ini untuk meneruskan langkah sebagai seorang khalifah . Allah Maha Mulia, Allah Maha Bijaksana, Allah Maha Mengetahui akan setiap perkara sama ada tersurat atau tersirat. Segala-galanya milik Allah, kita hanya peminjam sementara, kelak nnt, bila mana kita dipanggil Allah, kita akan dipertanggungjawab dengan setiap apa yg kita pinjam. Lantaran itu, aku membuang semua entry lama, walaupun ada sedikit perkongsian ilmu yang telah dicoretkan, namun, lebih baik membuang semuanya spy aku akn diberikan kekuatan utk memberikan sesuatu walaupun sedikit kepada masyarakat. Jadi, jangan terkejut bila semua entry telah dilupuskan.Biar lah segala asbab pelupusan itu menjadi rahsia :) Kita mulakan kehidupan yang baru dengan semangat yang baru, walaupun semangat baru di eidul fitri :) semoga Allah redho dengan apa yang aku lakukan, hanya itu yang aku mahu :)

Jadi, selamat datang ke blog nor atikah binti amir :) saya sertakan nama abah , kerana mahu mereka yang memanggil dan mendoakan saya akan turut mendoakan utk abah saya :) nama ibu telah tersemat di hadapan nama ku :) 

0 ulasan:

 
;